Amerika Birleşik Devletleri’nin New York eyaletinde, Covid-19 bağlantılı hastanede tedavi görenlerin sayısında artış yaşandığı bildirildi. #usnews #amerika
New York'ta Covid-19'dan Hastaneye Yatışlar Arttı
New York'ta Covid-19'dan Hastaneye Yatışlar Arttı
Reviewed by abdpostbilgi
on
Mayıs 05, 2022
Rating:
Hiç yorum yok: