Beyaz Saray'da Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybeden Amerikalılar için mumlar yakılarak anma töreni yapıldı. #usnews #amerika
Beyaz Saray, Koronavirüs Ölümlerini Anıyor
Beyaz Saray, Koronavirüs Ölümlerini Anıyor
Reviewed by abdpostbilgi
on
Şubat 22, 2021
Rating:
Hiç yorum yok: