test

Eylemciler Seattle'da özerklik ilan etti


ABD'de silahlanan eylemciler bir kentte özerklik ilan etti, Trump çılgına döndü. ABD'de siyahi vatandaş George Floyd'un öldürülmesi sonrası başlayan protestolar boyut değiştirdi. Seattle'da silahlanan bir grup eylemci, kurdukları barikatta nöbete başladı ve kentte özerklik ilan etti. Bu gelişmeler sonrası Başkan Trump eylemcileri terörist ilan etti ve belediye başkanına "Şehrinizi geri alın yoksa ben almasını bilirim" dedi.
Eylemciler Seattle'da özerklik ilan etti
Eylemciler Seattle'da özerklik ilan etti Eylemciler Seattle'da özerklik ilan etti Reviewed by abdpostbilgi on Haziran 13, 2020 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.